Milki´s!

Old fashion!

Publicerad 2010-05-25 22:34:08 i Allmänt,

Jag vet jag vet, jag e lite oldfashion när det gäller vissa grejer.
Men jag håller på med Inbjudningskorten till Alinas kalas...
Tänkte att det faktiskt e ganska kul att få ett kort i brevlådan för ovanlighetens skull.
Dock så är detta års inbjudningskort liiiite simplare än det förra, minns ni det vi gjorde förra året?
Mirja och jag la ner all vår själ i de inbjudningskorten...ska se om jag kan fiska fram något kort på dem.


Lyckades hitta ett som jag sparat...

Hahaha det ser kanske simpelt ut, men trooo MIG det var ett heltidsjobb även fast jag var mammaledig. Vi höll på i flera dagar att få ihop ca 30st. Mkt klippa o klistra.


Nå väl  snart dimper det iaf ner ett kort i eran låda! :-)



(de e kamera linsen som e fläckig ;-P).
skulle ta bilder till årets specsaver face, men fuck that shit. jag e ful ful ful idag. haha
försökte femhundraggr.

det här var nog den bästa bilden jag fick till.. med tanke på den lilla armen som pillar  på min tutte i rätt ögonblick! haha... min tjej... undra om det någonsin kommer gå över detta eviga tuttpillandet eller om hon kommer fortsätta med det även när hon tar studenten...(I HOPE NOT!).

Nu ska jag mysa.

Natti!




.


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-26 00:05:13

hahaha härliga tider! Tuttar e sköna ju vad ska man göra! Melina e likadan! hehe vi ska också ha kalas snart =)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-27 10:30:40

haha vad söt bild ;) äkta kärlek hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela