Milki´s!

Alltså.. är jag fucking dålig som känner a...

Publicerad 2010-11-13 22:00:38 i Allmänt,

Alltså.. är jag fucking dålig som känner att jag behöver få vara själv, behöver få sova, behöver bara vara. Inte byta blöja inte bada, inte natta inte ingenting. jag vill bara skrika gråta och sova. Idag var första gången som jag lämnade ifrån mig alina med 100% vilja. Det skulle kännas skönt. Men likförbannat så ligger jag o gråter och tänker på henne. Jag känner mig dålig dålig.jag känner mig sämst.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-14 10:40:14

Så känner nog alla mammor och jag har inte ett dugg dåligt samvete för att jag tycker att det är skönt att ibland lämna bort mitt barn. För jag vet att jag är världens bästa mamma oavsett att jag ibland bara vill vara själv med. Dont worry du är nog världens bästa mamma till just din dotter, mammor är inte perfekta och behöver inte vara perfekta heller. Lär din dotter att hon inte behöver vara perfekt genom att just vara operfekt:)

Postat av: areni

Publicerad 2010-11-14 11:18:40

Du är en fin person! <3

Postat av: areni

Publicerad 2010-11-14 11:20:45

Du är en fin person! <3

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-14 20:20:13

Åhnej :) Absout inte, en glad mamma är en bra mamma!

Postat av: Sofia F

Publicerad 2010-11-15 10:07:09

Kära vän..

1.Det är bra för din dotter att utveclas för det är det hon gör när du pushar henne framåt utåt =)

2.Du kommer alltid finnas right behind, bara det att stegen blir längre och längre när hon växer ;)

3. Du är gravid, då är allt normalt bara andas och var!

Du är inte dålig alls,-tvärtom, du är juärlig omtänksam och en av de bästa mammor jag vet!! KRAM <3

Postat av: moryn

Publicerad 2010-11-15 10:21:23

Fan vad gullig du är Sofia!! rodnar av dina ord.

Tack!! Men du vet själv, man får dåligt samvete för allt ibland, man tänker typ å nej varför skrek jag på henne varför grät jag framför henne, varför gjorde jag si varför gjorde jag inte så... usch det e faktiskt as skit jobbigt att vara mamma.... men det är ju helt fantastiskt också!

stor kram till dig!!

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-11-15 12:58:32

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela