Milki´s!

Bara bilder.

Publicerad 2010-11-29 15:47:12 i Allmänt,


Så j enkelt o gott.

Magen igår...

Alina fotade en sliten mor imorse.


Min fina som jag fick ta till vårdcentralen idag, lillan är svullen och röd kring sitt ena öga.. som vanligt så säger läkarna att det inte är nå allergi utan att de är eksem, bara att smörja med kortison så går de över! jaaaajaaaa, alltid lika lätt för en läkare att ordinera massa krämer eller tabletter, det e ju enklast så! Bokar en ny tid imorgon för att allergitesta alle.  Jag håller iaf koll så det inte blir värre...

Vad tycker vi om sjukvården Alle???!!!

Jaaah! Precis!

Nu ska jag fixa eller försöka mig på pizza deg sen får jag lite kvällsbesök. :-)




Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-29 21:55:52

Åh söta söta Alle!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela