Milki´s!

Kommentarer

Postat av: areni

Publicerad 2010-11-20 23:04:13

TACK HJÄRTAT ! håll tummarna :)

Postat av: des

Publicerad 2010-11-20 23:45:52

haha man kan intte annat n att hoppa runt till den här låten o sjunga med juuu!!! hahaha

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-11-21 10:35:33

Men alltså 80-tals musik rockar ju fett!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela