Milki´s!

En trevlig kväll igår.

Publicerad 2010-11-30 10:16:04 i Allmänt,

Igår fick Agneta och Linda vara mina testkaniner, de fick trycka i sig min hemmagjorda pizza, sist jag gjorde en pizza var för typ 10 år sen.. jaa jag förstår att ni kanske tror att jag var typ 7 för tio år sedan men riktigt så är det inte.. Åren kommer även ikapp mig.. BÖÖÖHÖÖÖÖÖÖ... ANYWAYS, pizzan enligt mig blev skita god.. Dock så var det inte riktigt meningen att det skulle bli en PANpizza, men så blev det iaf. :-D


Efter Pizzan gjorde vi det de egentligen kom hem till oss för att göra  förutom att mysa då såklart..  


Dock så hade det så klart underlättat om vi haft en profesionell sax.. :-)
Men det blev ju ok ändå.. hahahahaaha, gillar Agnetas sköna instälning.. Men Linda det växer ut...
Annars brukar de liksomkunna vara tvärtom.. ;-)

Ja det var den videon jag skrev om på fb att jag skulle lägga ut, i ärlighetens namn så ville jag bara få fler nyfikna läsare.. :-)
I got it!  ;-P Tack! Fortsätt gärna att läsa.. :-)


Nää Nu ska jag tvinga Alina att vila ögonen med mig en stund, sen åka till slöddret.

Puss o kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela