Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-13 18:53:06

Åh sötis! Elliot kollar på Alina och ler jättestort...

Postat av: Madde

Publicerad 2010-11-13 20:28:31

Overall från Everest, rätt tråkig färg egentligen svart men man kan ju variera mössan:)

Är supernöjd:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-14 10:34:58

wwwwwwwoooooooooooooooo hahahhahhahhahahhhhhhhahhhhhahhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhhahhahhahhahh, nästan kissade på mig!!!!!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-11-18 13:48:55

HAHAHAHAHAH!!! asså, jag VET äntligen MIrja... men men u know the deal! Fan va hon kommer slå dig sen när hon blir större(?)och fattar vad det är du lägger upp på henne :P



Love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela