Milki´s!

Hemmafru för en dag!

Publicerad 2010-11-02 14:13:29 i Allmänt,

Jag njuter som fan!
Jag pular och fixar o lagar mellis och mat och städar och är HEMMA med min fina.
Det är så underbart! Trött på att jobba helg och kvällar att inte få träffa nån i familjen i stort sett, att huset ser kaos ut för att jag har en man som jobbar på jobbet och hemma och för att bygg dammet uppifrån täcker hela undervåningen i stort sett.

Snart så e det ordning igen!

Igår åkte vi till Willys och handlade och vet ni det var helt JÄVLA fantastiskt, det är första gången vi gör nåt som en familj på länge utan att känna stress!


(lägg till en större mage, bristningar, tjockare armar, mindre rumpa, större näsa och mindre tajt kropp och stora damunderkläder så får ni mig i nuläget.)


Så nu ska jag städa vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela