Milki´s!

Idag.

Publicerad 2010-11-30 22:07:32 i Allmänt,


Finaste finaste.. med största största salladen, ändå lyckades jag nästan klämma i mig hela :-)...

Idag hade jag en fin dag på "stan" med bästa flickorna.. Alle balle och Mirja pirja (??)
Well... Hittade en stor kastrull som vi illa tvunget behövde, dock så fick jag en på 14 LITER när jag egentligen köpte en på 10 liter.. så jag måste måste gå tillbaka med den, ok att ha en stor kastrull men va fan orka överdriva..

Nu ska vi se PH sen ska vi SOVA... nu e min "helg" över,  imorgon är det nämligen dags för jobb igen.

ses
xoxo



Ps. Familjefoto.. ;-)


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-11-30 22:40:13

Så spännande med den lilla magen:)

Har du bestämt hur du ska göra på ultraljudet än? När är det förresten? :)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-12-01 00:16:14

Åh tussiga ni är!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-12-01 12:14:18

Babe, jag är ju riktigt vacker där med min massakerade dammsugare :P Hahaha! Tack så otroligt mkt för en skön dag. Behövdes. I needed to forget my worries and just be for awhile. U too are the perfect company! <3

14 l???? how the fuck did that happen? Hahahahahah!

Puss

P.S de lär ju undra varför de skulla packa in den i julpapper, she was major fast by the way :P så kommer du tillbaks med den. De LÄR ju få packa in den igen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela