Milki´s!

Igår & idag.

Publicerad 2010-11-07 18:58:02 i Allmänt,


Entrecoten Under marinering..



R

Man kan säga att vi lyckades riktigt bra med maten.. :-)

och efterrätten.. Inte för at efterrätten var så avancerad men det var iaf gott!


Vet ni? Den här graviditeten har gjort mig gott! Väldigt gott!
Till en början så var jag världens tröttaste, och så blev jag verkligen äcklad av det mesta, tur som var så höll det inte så länge. NU nu har jag verkligen bara lust att fixa, städa, leka med lillan, laga mat och allt sånt som jag suger på i vanliga fall.  Jag gick till och med upp imorse och tillagade pannkakor till min man och dotter!!!! KORS I TAKET!
Så just nu försöker jag njuta av min energi och hoppas på att den varar livet ut :-)

Annars så har vi faktiskt bara slappat hemma hos Jimmys mamma idag. Där fick jag för första ggn träffa Jimmys kusin, JIMMY . :-) Det skiljer 4 månader mellan dem, dem var tydligen som syskon när de bodde i libanon. Bara att den ena Jimmyn e ljusare än den andra.


Farfar/Jiddo har gröna fingrar.



Alina e pippi skadad.

Jimmy & Jimmy.

Tack för idag Teta, maten knäckte och det gjorde godiset också, SOM VANLIGT!

Nu ska lillan få sova och sen ska mamma lägga upp benen på soffan och fila naglarna, känns liksom lite som en sån dag :-)

God natt och tack för den underbara helgen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela