Milki´s!

Jag älskar vår trekant!

Publicerad 2010-11-11 22:32:21 i Allmänt,


Av någon konstig anledning så har just vi tre sjuka människor träffat varandra och klickat BIG TIME!
Alla e vi såå himla olika men ändå verkligen såå himla lika! Så sjukt.
Det som är mestaste mestaste kul är ändå att vi alla lämnar varandra med ett leende på läpparna.
Fan vad de här tjejerna gör mig glad alltså!
De ger mig en sån skön spark i arslet!


Meningen var att vi skulle göra en " GAAL PAWA!"
Men vi misslyckades lite grann kanske.


<3
Så fin min Norea.

Såå FINurlig min Mirja ;-).



Kan inte säga att jag älskar er för många ggr, ni är en del av min familj. ALLTID.

xoxo

Kommentarer

Postat av: norea

Publicerad 2010-11-11 22:47:19

Tack för en sååååå underbart nice kväll honey <3 jag tok älskar att umgås med er mina fina, goa, lagom störda töser... Ni är bäst! ÄLSKAR ER!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-12 09:34:48

Vad söt du är på bilderna Moryn!! Speciellt när du ler, det ser man inte så ofta ha ha (på bild)

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-11-18 13:51:38

MY GOOOOOD!!! Fattar du hur mkt jag kommer slå dig när jag fattar vilka bilder du sätter upp på mig??? HAHAHAH!!! Älskar er, tjejer! Vi är så jävla bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela