Milki´s!

Pics fr konstens & kostens dag.

Publicerad 2010-11-15 21:05:47 i Allmänt,




Träffade Katja idag, vi var på Jack jakt! Jag e dööö kär i en jacka, synd bara att den kostar några tusenlappar mer än vad jag har i fickan, någon som har 9000kr  till övers?? Anyways...
Super fint att få träffa dig igen min vän. Det var alldeles för längesen, saknade våra gnugga tutt mot tutt och mage mot mage hälsning & farväling.



Väl hemma så kände både jag och Alle att det liksom ryckte i konstnärs nerven och titta titta så vackert det blev!
Man kan ju nästan tro att det är Carolina Gynning målningar! ;-)
hahah Frågade Nanna vem den nakna kvinna föreställer, hennes svar blev .. "deee  ABEELO!!"  ("det är morfar" hmm är det något du döljer abuelo?? ;-))


Sen kom gudmor förbi med jordens sötaste klänning.
Julklänning !CHECK!

Sååh
puss på er allaaaa!

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-11-19 15:30:56

..eeeh, tror du Alle blir sur om jag köper samma klänning som henne?? :p så SÖT!!! Alina alltså. Klänningen är snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela