Milki´s!

pingu

Publicerad 2010-11-24 10:21:44 i Allmänt,

nuppar mitt huvud..
Man fattar ju inte vad han säger..
"Niiiroppuruttuumpaariiitururtuuuduutuuuwawaaaaaaaaaaaaaaaa"

AAaaaaaaaaaaaaaaah!

Men vad gör man inte för sin babe..
Visste ni förresten att det finns värsta hemska Bulimi scenen i pingu??
Joo det börjar med att han sitter och äter fisk och potatis med sina föräldrar kring matbordet,han äter upp allt förutom grönsakerna,,, då ropar pappan tillbaka honom "pirruuguguguashawasha"  Så pingu suger i sig grönsakerna, kutar till badrummet och kräks upp all mat och spolar ner det i toaletten????!!!!!!
SJUKT!
Ska försöka hitta klippet på youtube så ni tror mig.



Nu ska jag klä på oss sen ut o leka i kylan..




Jag hittade Kräk scenen!!

Ignorera dock texten under.. bara stört..på ett dåligt sätt.




Nåå äre inte lite bulimi varning??

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-24 22:53:04

Men asså, sådär för man väl ens inte göra när det är ett barnprogram? Haha, sjukt ju! :D

Postat av: KayStar

Publicerad 2010-11-30 00:23:54

Meeeeeh han sväljer ju inte ens! Spottar bara ut skiten ;)

Postat av: Moryn

Publicerad 2010-11-30 09:44:48

Mäh kamiila det vet ju inte barnen..

Postat av: KayStar

Publicerad 2010-11-30 22:00:01

Haha vafan o barn vet va bulimi är eller? ;) Dessutom så ser dom ju att han fyller kinderna som en hamster. Ja jag är HELT övertygad om att jag har rätt, jag har ALLTID rätt :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela