Milki´s!

Present! Till mig?

Publicerad 2010-11-10 16:45:29 i Allmänt,



När Jimmy såg det här så sa han " Moryn de e till dig.. VAD HAR DU NUU BESTÄLLT??!"
"inget" säger jag och börjar tänka efter...

Å så vänder jag på kuvertet..
VA?? de e från Mamacita jue.

Voilá Godis och ett paket innehållandes..

dem tuffaste örhängena! Tack finaste finaste mamacitan! Det var verkligen en såå fin överraskning!! I love them!
Imorgon blir det premiär användning.
ps. A:na står så klart för anal och inget annat. ;-)

Kvällen tillbringade vi hos världens bästa mamma som fyllde ** år igår. Nää hon e inte en sån satkärring som e nojig över sin ålder.. utan hon står alltid för sina "rynkor" & gråa hårstrån. 54 år av visdom fyllde hon, världens bästa kvinna.


Brorsan och dotran.

Hemma har mamma fixat såå himla snyggt, dock så klart med hjälp av min handyman till pappa, han har tapetserat och grejat. Det e så snyggt så jag blir avis.

Eller hur?


ses snart.
xoxo

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-11-10 17:13:21

Grattis till din mamma:)

Det var superfint!

Aa vi ska gifta oss, men det spelar ingen roll i vårt fall, de vill bara att han ska åka hem och söka därifrån. Onödigt för de måste ge honom uppehållstillstånd pga Melina! Men vi får se!

Kram

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-11-10 17:27:42

ååå så fint dom gjort och grattis till din fina mamma<3

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-11 18:56:01

Men åh gosigt att få paket sådär! Lite avis blir jag :)

Grattis till mamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela