Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-11-28 23:30:27

Åh fin!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-11-29 02:07:54

Mini mage än så länge ju:) hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-30 19:39:33

det bli en pojke!

Postat av: Shirin

Publicerad 2010-12-05 23:07:47

Gumman..är det bara ett sammanträffande att du för andr gången blir gravid samtigt som din kompis? hahah, syftar nu på Alina o Esmeralda hahah :) O nu med Ala

Postat av: moryn

Publicerad 2010-12-06 00:05:57

hahaha mm man skulle kunna tro det.. Tur nog var inte jag och Louise kompisar när barnen blev till så att säga ;-)

Och med nr två så kändes det som att det var lite dags nu när vi ändå vill ha en till. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela