Milki´s!

Varför så fel??

Publicerad 2010-11-25 11:38:32 i Allmänt,

Varför känns den här videon såååå fel??




Så slut på julpyntandet och städandet..
Nu ska jag duscha och putsa ansiktet, sen ska jag bege mig mot JOBBET!

Vet ni förresten att de här tjaffset med att jag skulle vara så duktig och "promenera en halvtimme 5-6 ggr i veckan" sket sig totalt!! Men ni trodde väl inget annat heller?

Idag tänkte jag iaf promenera mig ner till station igen, om jag känner att jag pallar & hinner alltså..

Så sen kommer bilder på gårdagen. :-)

xoxo

Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2010-11-27 09:21:56

Hahaha... jag känner igen det där med promenerandet :P Ungefär som när vi skulle va hurtiga o jogga när vi va små... Bara det att vi till och med tog pauser i själva joggandet för att röka.. Vilka nötter vi va! men ganska söta nötter <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela