Milki´s!

Vårt hus!

Publicerad 2010-11-18 22:04:26 i Allmänt,

Nu jäklar har vi idéer för hur våran övervåning ska se ut eller överhuvudtaget för hur huset ska se ut!
Vi har bestämt att vi ska ha allas sovrum på övervåningen, känns tryggast så och att väggen mellan köket och Alinas rum ska slås ut så köket blir större! Mmm Planer..planer...

ÅÅÅÅAAAAAHHHH! Har fixat och donat med bilder så ni ska få se men tror ni på riktigt att det funkar eller??????!!!!!!!
NÄÄÄÄÄ!!

Fuck it. Nu ger jag mig! Försöker igen imorgon!!

Nu lite PH sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela