Milki´s!

Wey wey wey!

Publicerad 2010-11-17 23:14:15 i Allmänt,

Var en sväng till Vickan.
Det är alltid lika mysigt att vara där, speciellt skönt är det att Alina trivs så bra i både Viktorias och Roberts sällskap.
Ett extra Plus är att vi kom hem en dammsugare,en spikpistol grejs och två lim grejor rikare! Herregud!
ok ok nu e de ju bara lånegrejor, but anyways, det kommer underlätta sååå mycket! Tack <3


Annars så är vi ju helt slut i huvudet som vanligt, känns som att det går i vågor de där.
Den mörka tiden gör en ju inte piggare heller.. :-( trisst.
Men IMORGON är jag LEEEDIG! Och då ska jag verkliiigen bara bara vara  (med ALLE) och stäääda!

SÅ nu ska jag bara vara med min man sen sova, men först äta!

Go natt!

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-11-18 12:42:44

Ja det är just därför jag började nu, medan jag fortfarande är hemma! Jag kan tänka mig att det är apsvårt när man jobbar! :S Ja nej min tjej gillar inte heller egentligen bajsa på pottan, för hon vill hellre stå upp men då sitter jag bredvid henne och lugnar henne och håller henne sittandes där! :D Och det funkar...och sen är hon asnöjd själv när hon är klar! För då dansar och sjunger vi för fullt! :D



Ja lycka till med potterierna! :)

Postat av: Viktoria

Publicerad 2010-11-18 21:10:01

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela