Milki´s!

What a day!

Publicerad 2010-11-20 00:05:03 i Allmänt,

Full rulle först var vi och hälsade på Elli boy. Så söt! och så LUGN! My god!
Alina passade såklart på att fota..
Sådan Mor sådan dotter. <3

Jag fick äta den äckligt goda tonfisksalladen, tro mig den var god. Tog typ tre portioner. Bra jobbat C.

Alina fotograferar.
klick klick*

Thats HOT! NOT!Speciellt de sexiga bristningarna.

Jaa som sagt Alle fotar.
Efter besöket i Pershagen, åkte jag till södertälje där jag träffade världens bästa bror.
Fick tag i ett par termo brallor till lillan, väldigt efterlängtade, hennes overall börjar bli för liten, yes its true! Lillan e mini men hon växer iaf tydligen.. ;-)

Så efter Södertälje visiten så åkte Jimmy och jag till Byggmax handlade färg sen drog vi hem till familjen Beskow/Naess.
Vi är ju grannar numera.. Du har fått de super mysigt i sitt nya fina hus!

Sorry Jess att vi blev kvar så sent.. men de e ju bara positivt ;-)

XOXO

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-20 09:15:32

Det var mysigt flera sånna kvällar/ dagar tack :) men den bilden med min sugmun... Haha puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela