Milki´s!

Foglossning

Publicerad 2010-10-31 17:13:03 i Allmänt,

GOD DAMN IT!
Härligt att få redan nuuuuu.. Mina höfter känns som de ska hoppa av när som helst och min stackars rygg bryts av viiilken sekund som helst. Visst är det det som kallas för foglossning eller är foglossning något helt annat eller så kanske jag också har fått TBC i skelettet, härligt att det är sånt man får i bonus om man jobbar på sjukhus...
I vilket fall som helst så har jag ONT med stoora bokstäver.
OCH MITT HUMÖR?!! JAAA NII MITT HUMÖR?!! Jaaa... inte kul ibland. MIn stubin?? Som bortblåst! Det kan jag dock inte skylla på TBC.
Men men om allt går som det ska så har vi bara 6 månader kvar av lidandet.. :-)


Ja juste igår så tog jag o en jobbar kompis vissa saker i egna händer..
Bild kommer snart.. :-)

Nu ska jag damma idare efter byggarbetarna, från ena jobbet till andra..
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela