Milki´s!

Nu händer det grejer.. :-)

Publicerad 2010-10-26 19:57:19 i Allmänt,



Övervåningen får snart väggar... :-) Bara Takisoleringen som saknas. JA JA och liiiite annat, typ el, värme, rör färger, pengar osv osv....

Annars så mår jag mkt bättre idag än igår.. Igår var en sån grin dag, jag grät som ett barn och skakade som ett asplöv, det var så synd om mig jag var ledsnast i hela världen, allt var jobbigt, alla var emot mig och jag var emot alla. Kände mig ensam, bortglömd och ful.
Men idag började dagen bra, vi försov oss allihopa jag hann inte ens duscha innan jobbet alltså var vi utvilade hela dagen iaf. 
Tur är så mår jag som en ny människa. Har gråtit en endaste gång men det är för att jag sett på repris av spårlöst försvunnen.



Nu ska jag läsa bok  för lill snorpan och sen ska  jag färga mitt eländiga hår.
Får man inte hjälp så kan man alltid göra det själv.

Puss och kärlek och extra varma kramar till er som har en sån dag som jag hade igår.


Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2010-10-26 20:30:39

Jag är ett gråtande fettomonster idag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela