Milki´s!

Trött i ögat

Publicerad 2010-10-18 18:02:25 i Allmänt,

har jag varit mest hela tiden under min sjuk period, men idag trots att det kanske inte märks(på bilden) så har jag faktiskt haft energi till att städa leka med lillan inomhus, leka med lillan utomhus, hänga tvätt & laga goood mat!
Det var första gången jag hade aptit, men det är bara för att jag gjorde min tolkning av Ranas fantastiska mat! Love it.
Köttfärs dränkt i spenat och vatten med massssssvis med citron och ris till det då. Yum.




För en stund sedan så hade Alina bäddat ner sig själv... på golvet.. aa ni ser ju på sån där smällplast.


Ungeee!

Så nu ska vi äta kvällsmat sen bada sen sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela