Milki´s!

Uäh

Publicerad 2010-10-19 15:06:23 i Allmänt,

De typ regnar!
Jag avskyr regn.
Det är liksom så snuskigt att behöva bli blöt om hela huvudet och benen och allt och känslan av när håret börjar klistar sig mot ansiktet är så obeskrivligt äckligt.
uäh. Regn går bort.
Imorgon är jag "frisk"förklarad. Även fast jag inte känner mig 100% frisk, kanske är det nåt konstigt som spökar.  Men men nåt som gör mig frisk och kry är att min lilla tjej ska ta porträtt foton på dagis idag, ¨så himla mys. Vet fortfarande inte vad hon ska få ha på sig men något fint lär det väl bli.
Ja juste ni vet sist hon skulle fotas med sin dagis grupp så blev fotografen sjuk och sen när vi var tillbaka från Egypten så hade de redan tagit ett gruppfoto... så jävla trisst.

Så nu ska jag försöka knåpa ihop en outfit och kanske ta ett foto eller två när lillan fotas så får ni se. :-)

Kommentarer

Postat av: stephanie isabell

Publicerad 2010-10-19 15:26:33

vad roligt! =)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-10-19 18:19:24

Hoppsan hej!

Väntar med spänning på resultatet!

Hoppas ni mår bättre snart=)

Och förresten, glöm inte o va med i mina tävlingar=)

Postat av: stephanie isabell

Publicerad 2010-10-19 20:37:25

gå in och kika om det var du som vann dagens blogg tävlingen, om inte kommer det en ny chans imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela