Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-20 16:28:17

Vilken sorts utbrott? =)

Finns ju flera st!

Ja vänner är riktigt bra o ha, vad vore man utan de?!

Kram

Postat av: moryn

Publicerad 2010-09-20 17:04:08

Det var ett sånt utbrott som varade i typ en timma och det var skriiik och gråt och hysteri och allt!!Det var riktigt hemskt!...

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-20 22:36:41

Alina då antar jag?

Sånna utbrott har man några stycken under bältet efter hand nu tycker jag, lika roligt varje gång! =/

Postat av: moryn

Publicerad 2010-09-20 22:41:13

aaah precis min lilla alina blev ett stort monster ett tag...:-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela