Milki´s!

Gammalt..

Publicerad 2010-09-10 10:33:41 i Allmänt,

Satt och bläddrade igenom min gamla blogg.  www.metrobloggen.se/alina

Kunde inte sluta skratta när jag hittade ett gammalt inlägg...



"Godmorgon!

Alina har den roligaste pappan tror jag.

Imorse när jag vaknade så hade Jimmy (Alinas pappa) gått till jobbet och brevid mig låg en liten vaken sprattlandes Alina med en fast tejpad lapp på magen.Där det stod följande.

"Jag har bajsat och blivit ombytt". Hahahahaha jag kunde nästan inte sluta garva! Han vet verkligen vad jag har för humor....(dålig). "




Hahaha visst var det kul?? hahahaha...

Nåt som är ännu roligare är...


hahahahahaha

och når som är såå gottigottgulligtfintsnuttigt är..

Asså guuud har hon varit så "liten" fast sååå good... jag får lust att äta opp hennes armar och ben...
Saknar dig mitt hjärta,,,


Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-09-10 13:25:36

Haha, ja vi tokiga chilenare är inte så tokiga alla gånger! Men det låter ju så jävla sjukt när folk säger lilla Elliot. Han är ju ingen tjej heller?



Snygg bild på dig ;)

Postat av: Moryn

Publicerad 2010-09-10 18:13:48

varför gör du en "blink" jag e ju as het!!

Postat av: jessan

Publicerad 2010-09-10 21:52:12

underbart inlägg! haha jimmy e go han :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela