Milki´s!

gråt gråt gråt

Publicerad 2010-09-20 22:22:15 i Allmänt,

Ja jag är nästan lite kändis för att jag är så blödig... jag kan gråta för allt. Jag gråter när någon slutar på jobbet, jag gråter när Alina får utbrott, jag gråter när jag blir orolig, jag gråter när jag ser 90 åringar skrapa fram miljoner på fyran, jag gråter när någon gifter sig, jag gråter bara jag tänker på att många barn i världen lever i rädsla, jag gråter när patienter får besök av oroliga anhöriga, jag gråter så klart när någon dör, jag gråter när någon föds och nu gråter jag för att SD är med i riksdagen!

Det börjar med att jag får lite tungt att andas jag blir röd i ansiktet och så känner jag riktigt hur hela ögonen fylls med tårar så jag inget kan se, sakta men säkert så blinkar jag bort allt och går vidare.

Nu grät jag precis när jag läste Rebeccah Kaufmanns blogg...
fan vad jag gråter alltså..

http://rubysworldviews.blogspot.com/



Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-09-20 22:32:43

Fyfan, sånt där är jobbigt. Jag är precis likadan, vi Leals brukar kallas för bölarna...

Postat av: moryn

Publicerad 2010-09-20 22:42:08

aah de e as jobbigt att inte kunna kontrollera det.. haha helt sjukt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela