Milki´s!

Idag..

Publicerad 2010-09-27 23:12:37 i Allmänt,

Var vi till Skärholmen hela dagen..
Myste med Majsan & sprang på en spontan lunch dejt med Katja och Challe.
fyndade några grejer..
och är i stort sett kär i min nya lilla rosa pryl.

en ledtråd..

en till

o ännu en till..



TaaaaaDAAAA!

En SONY cyber-shot.. 12.1 megapixel.. osv osv.. 999kr på mediamarkt.


Nice va?? Super price!
´

Älskar kamera posen då folk tror att de är toksexiga när de sticker ut tungan mellan tänderna.. Grrr NICE!
Ska bli min nya pose i thOnk! ;-)


På Återseende!!

Kommentarer

Postat av: elin kärlek♥

Publicerad 2010-09-29 14:29:41

Fin blogg du har :]

Hoppas du får en bra dag!



/ ELIN KÄRLEK

Postat av: Madde

Publicerad 2010-10-01 22:54:46

Här var det dålig uppdatering minsann! Precis som i min blogg haha vem orkar ibland?=)

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-10-02 16:20:34

allt bra idag?:)

Är du intresserad av smycken?

har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke till värde av 399 kr, kika bloggen för mer info!:)

Postat av: elina

Publicerad 2010-10-03 11:17:28

Hejsan!

Skulle bara tipsa dig om att man kan tjäna ihop poäng som man sedan växlar in så att man kan få presentkort.

Just nu får man 5000 poäng i bonus.(Tror det fortfarande gills.)

Ifall du blir medlem så ska du veta att jag och alla som man tipsar till andra får 500 p för dom som blir medlemar, försöker inte att lura dig eller nått med att bli medlem bara för att jag då får 500 p.

Länk ifall du vill bli medlem: http://www.gratisklader.se/?r=195295

Men det skulle vara kul ifall du blir medlem, hoppas också at5t du får en bra dag såklart!:D

Ha det gött

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela