Milki´s!

Igår var det en fullproppad kväll.

Publicerad 2010-09-25 15:42:30 i Allmänt,

Alltså, inte med många planer eller så utan vi åt oss proppmätta, med mat sen godis och chips och ostbågar och bara massa sånt skit, fast vi drack faktiskt loka till det...
Det är typ som när fettisar från USA beställer största fetaste hamburgar menyn men tar en diet coke till, det var typ så vi valde att göra.  ;-)

Vi hade det mys iaf, vi gjorde absolut ingenting liksom, men vi hade det så bra!
Tog några bilder på allt det äckligtgoda som vi åt men bilderna ligger hemma i Tullinge, medan jag e hemma i järna för tillfället.Lämnade den utslita sönderarbetade karln hemma och kom och sov här i järna med mamma och nanna. <3
Idag Passade vi på att träffa Norea och hennes flickor ett tag, tyvärr så var jag så trött så jag blev tråkig.. :-) Så  Nu ska jag passa på att vila ögonen en stund.. i really  need it, känner mig som en jäkla zoombie, haft en tuff vecka på jobbet.

Anyways har lyckats stjäla två bilder av Norea på FB så enjoy.



Puss kram

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-25 20:17:14

Haha Rico ser helt störd ut, typ som att han har sett Jesus eller nåt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela