Milki´s!

Junibacken.

Publicerad 2010-09-05 12:49:02 i Allmänt,

ÅÅh min lillskrutta ska till




med Jocke och sin morbror Ricco.

Jocke bjuder dit henne, och det är så jäkla sött!
Jag kan redan känna Alinas glädje i min egen kropp, helt sjukt... jag får typ lust att glädje gråta bara för att jag vet hur lycklig hon kommer bli när hon får sjunga pippi sånger och att hon till och med kommer få träffa PIPPI i egen högperson! STORT!

Ja juste ja.. Bättre sent än aldrig!

Igår var det en stor dag! det var den  Afrikanska diamantens dag!
HURRA HURRA HURRA!




Grattis vårt lilla hjärta!

Hoppas du blir 3000 år eller mer ;-) och hoppas att du blev super duper glad över att mamma moryn och Alina ringde och sjöng som kråkor för dig igår..
Vi älskar dig!


Nu ska jag fortsätta sakna min lilla som övergav mig inatt utan att ens BLINKA för att istället hänga med sina abuelos! <3





Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-05 13:47:40

Åh vad kul, hoppas de tar många bilder så man kanske får se någon=)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-09-05 14:04:32

wiieee jag vet! skit kul.. det hoppas jag med att de gör annars blir jag ledsen..

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-05 14:31:54

Haha jag vet inte vad som hände faktiskt igår plötsligt hade jag 12 kommentarer bara sådär på en gång, det sades att dom hittade mig från blogg.se första sida men det var inget jag såg själv!

Idag är det back to normal igen så det var ganska övergående haha=)

Ha en bra dag på jobbet!

Postat av: Carla

Publicerad 2010-09-06 00:07:26

Så härligt hon kommer ha det lillan!



Å grattis till den där toksöta lilltjejen som fyller år!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-09-06 12:45:33

tack min bästis och hennes mamma!

challe balle!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela