Milki´s!

Vårt HUS.

Publicerad 2010-09-02 12:31:56 i Allmänt,

Vårat liv Kretsar kring sågspån och isolering just nu..
Spännande va?!
Inte mkt, men det lär ju bli mer o mer spännande när gipsskivor och inredning börjar kretsa kring våra liv...:-)
En hel övervåning att planera. Känns bra, känns riktigt bra!
Jag ska ha både det ena och det andra, den o den väggen ska vara där, det rummet ska se ut så, badrummet ska vara på det viset och GARDEROBEN, waaaaaaaaah, jag längtar ihjäl mig till att faktiskt få en "egen" WalkInCloset
Det är helt fantastiskt att ha hus...
Jag önskar er alla ett hus!




(Drömma kan man)


Framtiden är att se framemot! Förutom klockan halv två idag, sju imorgon halv två på lördag och sju på söndag..



Nu till duschen sen till bunkern...
Have a nice day!




Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2010-09-02 19:16:14

hehe tack^^ när jag föddes var det 8 andra i sverige som hette Alina, nu är det tusentals :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela