Milki´s!

Oh rainy day!

Publicerad 2010-09-15 08:54:42 i Allmänt,

åååH idag e jag ledig! Så nu sitter jag hemma med min tjej och myser framför tv:n... egentligen så skulle jag ju vilja ha fetaste godisskålen framför mig! E ju supersugen... men det är inte lördag än och jag är verkligen inte förtjänt av det... Så för att hålla tankarna borta så tänkte jag ta hand om all tvätt, leka med modellera, städa och kanske till och med baka (KANSKE!!!).

Men så klart så kan jag ju inte slå bort tnkarna på det absolut godaste..

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-15 09:55:25

NU kan du kika in o se tävlingen! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela