Milki´s!

PÅ riktigt!

Publicerad 2010-09-13 22:16:44 i Allmänt,

Imorse tog jag mig en kall dusch för att vakna till lite innan jobbet, men när jag kom till jobbet var jag typ lika trött som när jag gick och la mig dagen innan, jag jobbade med halvslutna ögon och med en syrra som var typ lika pigg som mig, tur det att vi har samma sjuka humor, det var det som gjorde att vi klarade oss igenom hela dagen.
 Efter jobbet så var jag ungefär lika pigg som när jag gick upp på morgonen, hämtade min tjej lagade mat, och efter maten så sov jag.. typ till klockan sju, någon min efter sju skickar Agneta mess till mig och frågar om jag e redo för promanden som jag SJÄLV frågat om hon vill gå, och då mina vänner var jag ungefär lika pigg om jag var när jag kom hem från jobbet.
Jag tvingade mig själv ut på promenaden, vilket var en jävligt BRA och skön grej! För när jag kom hem från promenaden så kände jag hur jag faktiskt blev PIGG! Pigg på riktigt alltså! 15 timmar efter att jag vaknat, så lyckades jag vakna PÅ RIKTIGT!

Så nu e jag TOK pigg! Knas för mig då jag måste sova snart igen bara...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-14 07:15:36

Hahaha ungefär lika pigg är jag nu, Ali gillar o väcka mig när han kommer hem från jobbet!

Ja, vissa dagar krävs det verkligen humor för att klara sig! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela