Milki´s!

Step upen!

Publicerad 2010-09-17 09:56:56 i Allmänt,

Jag har aldrig tidigare step Up:at, så igår bestämde jag mig så här i 25 års åldern att det kanske var dags att testa det, en erfarenhet rikare alltså..
men vet ni mina friends! Jag Har aldrig tidigare känt mig så jävla dum i huvudet i hela mitt liv! Min koordinationsförmåga fanns liksom inte! Den liksom existerade INTE alls! Varje gång alla andra i en rörelse var vända mot mig så var jag vänd mot de..varje gång alla andra duktiga super människor tog höger ben och hoppade och hade sig så tog jag vänster ben... jaa alltså gjorde jag lite mindre rätt typ mest hela tiden!
Men det ska inte stoppa mig! Jag ska ge det en chans till! :-)


Jo juste glöm inte att rösta på söndag! Visst e jag tjatig?!
Idont give a damn! Gå o rösta!
Men kom ihåg.







:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela