Milki´s!

Tumba t/r fort som fan.

Publicerad 2010-09-03 21:33:29 i Allmänt,

Jag har hållt igång precis hela dagen lång! Det är först nu som jag verkligen sätter mig ner..
Gick upp tidigt tidigt, jobbade, hämtade min prinsessa från dagis, hem lagade mat sen tumba centrum tur och retur.
Fattar ni att även fast jag bor i Tullinge nu så är Willys i Tumba min Number One butik att handla grejor i. Jag fick ta buss sen tåg dit, sen tåg sen buss hem... OBS att bussarna går lika ofta som min man ger mig blommor (Typ det kan hända) haha.
Alltså jag måste fan berömma mig själv som inte fått ett hysteri utbrott på plats ännu på alla fucking kollektivåkande människor ännu..
Fan vad jag blir så jävla äckligt irriterad på egoistjävlar! Folk håller inte upp dörrar åt en, de sitter på barnvagnsplatserna och vägrar flytta på sina feta arslen fast det finns tusen andra lediga säten, kontrollanterna fittar sig och vägrar öppna grinden fast kort jäveln blippat utan anmärkning oooosv ooosv. JAG KRÄKS PÅ ER FATTAR NI?!
Speciellt idag var det extra jobbigt då jag kände mig som Britney Spears. Jag kände mig som en trashig, sliten super kändis Mamma. (Såg Trashig ut och det kändes som alla glodde på mig = trashig sliten superkändis mamma).

Men tur för mig att jag e gift, dock Otur för honom.. MOHAHAHAHAhaha

nu ska jag äta GOGOOOO!


GOOGOOONATT!





Min gooooa Thai soppa.



Ps. ibland så undrar jag varför man sparar på sånt här??


Kommentarer

Postat av: Mamma Louise

Publicerad 2010-09-03 22:48:46

åå mumma jag vill osså ha:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela