Milki´s!

En helg

Publicerad 2010-09-06 09:37:13 i Allmänt,


I lördags..åkte hon iväg utan ens ett minsta "jag kommer sakna dig lilla mamma", utan hon ba Drog!


Skönt för mig att hon åker iväg glad iaf..


Mamma o pappa kom hem med lite gott, bästa var nog Olivoljan fr Grekland, vi gör nämligen allt med olivolja, vi steker i olivolja, vi gör dressingarna med olivolja, vi penslar med oliv olja aaa och allt annat!

Skulle tagit mig ett glas doodleys igår kväll(för jag är välförtjänt av det) men lillan fick ett hyyysteriutbrott när hon skulle sova, tog oss en och en halvtimma innan hon valde att ge med sig. Jag har ju jobbat 5 dagar på rad! 5 dagar! var längesen jag gjorde nåt så dumt... man blir helt slut, speciellt när man måste jobba kväll ena dagen och dag andra dagen och mixa och blanda hej vilt. Och efter jobbet igår så stack Jimmy och jag till gymmet, har inte svettats på gym på över ett halvår, så idag mina vänner så känns det att jag LEVER!
Iaf efter Alinas utbrott och allt så borstade jag tänderna, sen somnade jag som aldrig förr. Så JA! Jag har fotfarande det gamla geggiga sminket på mig... :-)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela