Milki´s!

Bm besök.

Publicerad 2011-04-08 11:14:24 i Allmänt,


Kom precis hem från BM, jag såg ut som en  oansvarig 16 åring i mina brillor och i  NackademinsGymnasium tröja. Men vem bryr sig?!
Iaf, bebisen har lagt sig med huvudet neråt nu!! Jiiha! Mamma Moryn e glad glad glad o pappa Jimmy säger "vad var det jag sa??!"

Så nu kör vi på!
Funderar på att ta EDA denna gång, men samtidigt så vet jag inte om jag ska göra det. Det gick ju bra sist! Men men jag ska fortsätta fundera och vara glad över att jag inte ska föda imorgon iaf.

Så nu ska jag vila!
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela