Milki´s!

En träff.

Publicerad 2011-04-10 19:45:30 i Allmänt,


Igår var vi och träffade syskonen Stefan & Natalie.
Det är typ 10 år sen vi träffades sist, så behöver jag förklara hur jääkla nervös jag var?!
Jag blir nervös efter att inte ha träffat nån på typ en månad, så tänk er då 10 år...
E nog mest rädd för att såna möten kan kännas lite krystade ibland. Det är det svårt att prata om precis allt, då man inte riktigt vet vad man kan prata och skämta om och inte längre. Men det gick bra ändå tycker jag. Ser framemot att träffa dem igen.

Även fast Alina kommit in i en  Egoism och Trots period precis nu så har denna helg varit riktigt bra!
Vi har bara tagit hand om varandra, umgått med fina vänner..
Med våra  familjer, och till och med med grannarna.








Så nu ska vi chilla vidare och imorgon så tar vi tag i den hårda verkligheten. <3

God natt






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela