Milki´s!

Fake mage?

Publicerad 2011-04-28 09:33:35 i Allmänt,


Ibland tycker jag att min mage ser lite fake ut, men det är den inte kan jag lova (om det inte är så att jag lider av en grav laktosintolerans där magen bara växer till sig av gaser och tarmarna hoppar upp och ner och leker med min urinblåsa då och då).

Förutom att beundra min mage så tänkte jag passa på att fet städa idag, fixa de sista fönstrena som jag inte gjorde häromdagen, vattna det mamma har sått åt mig/oss och få hjälp med ALLT detta av Katja.
Fattar ni vilken fin vän jag har? Hon skickade ett sms till mig igår där hon skrev "du behöver inte städa idag, jag hjälper dig imorgon"
Fint va?! Så nu tänkte jag börja lite smått så hon inte ångrar sig o drar när hon kliver innanför dörren. :-D

Puss kram.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-28 17:02:21

& kom ihåg att du är jävligt snygg som gravid! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela