Milki´s!

Fika mys med tjejerna.

Publicerad 2011-04-13 20:26:45 i Allmänt,


Södertälje med de bästa flickorna, en av oss (nämner inga namn) hade dock myror i brallorna och ville mest bara dra till leksaksaffären. (MIRJAAH) ;-)



Annars så kan jag berätta en stor grej om ännu ett stort beslut jag tagit.
Igår trängde jag nämligen på mig mina jeans, jag har liksom på något sätt vägrat inse att jag faktiskt kanske blivit lite rundare om stjärten.
Så nu Ala! I månad 8 så ger jag nu upp! Det var FETT obekvämt och jag spräckte dem nästan, så nu Nu ger jag mig!
Men jag ska FAN komma i dem  IGEN! Tro mig! :-)


På återseende!




Kommentarer

Postat av: Mamazota

Publicerad 2011-04-13 21:06:59

Hahahahahaha, jag visste det Mirja!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 22:21:11

Tja roligt att ser e idag;) Alina har blivit skiiit stor ju sötis<3 Ähhh d e bara magen som va stor å lite rudare i ansktet benen e ju smala lätt å få bort;) betäm dej bara efter förlossningen å någon vecka att allt ska bort lägg om maten å träna så kommer du vara fitt snabbt. Men går du å drar ut på det kommer d bli svårare... sen under förossningne går man ner massor ju... du fixar det... ;)

Postat av: Carla

Publicerad 2011-04-13 22:23:35

Men asså... jag har inte kunnat använda mina jeans sen vecka 2 typ... Din jävel...

Postat av: Mirja

Publicerad 2011-04-14 12:23:11

Moriiiiin, du lovade att inte skriva om leksaksaffären... god, skvallerbytta! :)

ok, no sminnk idag.. på med glajjerna bara :D Yallaaaaaa!

xox

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela