Milki´s!

Fredag, Lördag.

Publicerad 2011-04-17 21:09:44 i Allmänt,

På Fredagen var vi en tur till Åkerstyckebruk!

Där vi lekte med mamma Carla & prins Elliot.
Vi passade även på att hämta tårtan till Antoinette och så lekte vi också med Jenni (tårtmakaren) och hennes två godingar.

För att få kontakt med tårtfixaren, besök då hennes blogg. www.ohdearjenni.blogg.se



För er som inte förstått hela grejen med tårtan är att Antoinette, naturligt lockig 25+ är en pedant ut i fingerspetsarna som städar även fast det är rent liksom. get it?  Well mer än å att förklara finns inte :-) Grattis bästa du iaf! Love u. 
På lördagen var vi bjudna till Alas Överraskningsbabyshower.
Hennes svägerska och svärmor hade fixat så fint för henne, med dekorationer, god mat och roliga lekar!

Den Obligatorisk  MAGUppdatering.

Massa lycka nu babe, de e inte långt kvar nu. puss


Nu till BB.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-04-18 14:18:50

Ja tack för i fredags förresten! Det va super trevligt och träffas! :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela