Milki´s!

Ge mig tio liter kaffe och godis. Tack!

Publicerad 2011-04-05 10:07:38 i Allmänt,

Idag är en sån seeeg seeeg dag!
Jag behöver städa - men min kropp vill inte, jag behöver fixa kaffe till mig - men mina armar orkar inte, jag behöver gå ut och röra påmig - men som sagt min kropp strejkar! Jag behöver träffa FOLK- men min kropp hindrar mig.
Eller var det min hjärna som ville sova? eller hur funkar det nu igen? Det skulle iaf sitta fin fint om Någon skulle kunna komma hit med 3 koppar Mc donalds kaffe, en påse godis, en elektrisk rullstol och en städerska.
Funkar inte det så räcker det med att någonkommer hit och brygger kaffe till mig, ger mig en stor påse godis och städar mitt hem, det är ju såklart inte lika snällt men det funkar.

Tack på förhand.


Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2011-04-05 10:58:42

Om jag var ledig hela dan o va rik, så skulle jag fixa allt åt dig babe <3

Postat av: moryn

Publicerad 2011-04-05 11:05:15

tack babe! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-05 20:28:05

Hej :)! får jag fråga vad din make jobbar med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela