Milki´s!

Jag har tagit ett stort beslut...

Publicerad 2011-04-07 22:06:55 i Allmänt,

Jag ska försöka sälja en del av mitt hjärta. Min älskling Emmaljunga Mondial duo kombi. <3 .
Mina planer var att behålla Alles vagn i all evighet.. haha
MEN jag har kommit i underfund med att jag faktiskt varken kommer ha plats eller ens användning av TRE vagnar,
för jag har nämligen beslutat att köpa en tvillingvagn också. Trodde aldrig det om mig först, då Alina börjar bli stor o så, men jag tänker på det sättet att om jag tar tåget eller vad som helst med båda barnen, eller om jag åker upp till stan, eller om vi åker utomlands så vill jag kunna ha koll på bara en vagn för både Balle o bebisen.


Så om någon har en tvillingvagn att sälja så hojta till.
Jag har bara två krav, antingen en Baby jogger city mini double eller en urban jungle.

Klem Molyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela