Milki´s!

Järna idag.

Publicerad 2011-04-06 09:05:20 i Allmänt,

Idag så åker vi till Järna och hänger där hela dagen.
Min mamma behöver Alina tid och jag behöver min mamma tid och min pappa tid så klart... fast för att vara ärlig så brukar jag mest sova när jag e där. Men när man e i järna så blir man så avslappnad och trygg. Man blir som ett barn igen och släpper allt.
Så det lär väl bli en fika i FÖRHOPPNINGSVIS solen och en lång vila.

Nu ska jag se om jag hittar nå bra(snabbt,enkelt) brödrecept.
Men först en liten gnutta vilning i soffan ;-)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela