Milki´s!

Magen v 35 (34+någonting).

Publicerad 2011-04-20 21:45:42 i Allmänt,


Ja alltså det är tungt nu. Tyngre än innan. Väldigt tungt.

Idag var vi och shoppade babykläder, kändes som en bra idé då det faktiskt börjar närma sig (även fast det inte känns som det). Men det blev några bodysar, pyjamas och mjukis byxor.
Så nu JIMMY!! så är BB väskan ÄNTLIGEN packad. Han har nämligen tjatat sönder mitt huvud om att jag måste packa väskan och ställa den vid dörren, för av någon konstig anledning så drömmer han om att den kommer när som helst och att det kommer att gå FORTdenna gång. Å jag e helt med på hans noter och hoppas verkligen att han har rätt och att förlossning ska vara nästintill smärtfri *yeeeah right!*

Minns ni förresten att jag var och träffade höggravida Carla i Fredags? Nu ere så att Carla e liksom inte höggravid längre utan nu e hon istället TVÅbarns mamma! Hur sjukt e inte det?! hon hade ju mage precis..
Anyways stort grattis till hennes nya lille pojk som kom till världen igår. Längtar till jag får träffa bebben så jag kan få skvätta några tårar.. <3

BB snart då.

Men först en bunt morötter i citron&salt bad.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Gautenicole

Publicerad 2012-01-19 07:38:35

Hello! Very interesting and professional site.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela