Milki´s!

.stan.

Publicerad 2011-04-29 22:13:44 i Allmänt,


Har haft en helt underbar dag med en helt underbar Ala.
Våra samtal har så klart mest handlat om graviditet, förlossning, barn och MÄN!

Vi åt gott och fikade gott i det härliga vädret.


Efter stan, tog jag mig en 35 minuters promenad hem pga någon, men det var faktiskt jävligt skönt att få tömma sina tankar och bara promenera.
När jagväl kom hem, så hängde jag med världens finaste Alle i lekparken och sen tog vi ett låååångt härligt välförtjänat bad tillsammans.

<3

Nu har lillan precis somnat och jag tänkte försöka hitta mig en BRA & BILLIG tvillingvagn på BLÅÅÅKHET ( och se på BB såklart).

God natt.


Ps. Tack Alis för skjutsen... Gulligare preggo chaffis går inte att hitta.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela