Milki´s!

Våran eftermiddag/kväll.

Publicerad 2011-04-05 20:50:48 i Allmänt,


När min kära man kom hem från jobbet, slängde han in mig i sovrummet tog ifrån mig mobilen och tvingade mig att VILA medan han tog med sig korvan ut för att grilla korv till oss. Så jäkla mys.
Så jävla guldvärt att få vila även om det bara handlade om 30 min så var det så skönt!
Ni ser ju på mig hur "pigg" jag ser ut att vara..

Efter det hade vi iaf fruktmys.
Nu har Alina precis somnat och jag sitter nu här i min ensamhet med datorn i knät och ser på plastiknågonting på femman.
Jag undrar bara hur fan vågar man. Annars så spelar det mig ingen roll vad människor får för sig för grejer ibland.

P&K


Ps. Bebisen e vildare än vildast, vilken kraft alltså den rör sig och rör sig och sparkar ut och hickar och donar, inte en enda lugn stund. Jag undrar hur den kommer vara UTANFÖR magen.. waaaah! Men det tar vi då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela