Milki´s!

Alltså Herregud.

Publicerad 2011-08-08 21:30:43 i Allmänt,

Idag har Lionel varit en riktig Pain in the ***. Uuuf Lillebror har vant sig vid att bli buren.
Lördagen var vi hemma hos mamma o pappa = Buren hela dagenlång. Söndagen hemma hos farmor = Buren hela dagen lång.Juste var ju hos mamma och pappa ons- torsdag också.. så därför är lillebror katastrof alltså..
Typ- MAMMA MÅSTE BÄRA MIG HELA LÅNGA DAGEN OCH INGEN ANNAN ANNARS SKRIKER JAG TILLS MAMMA BLÖDER UR ÖRONEN.. typ.. 

MEN jag har Ändå lyckats hålla mig lugn och sansad! Mycket stolt e jag! 

De små tingen som jag gjort idag har handlat om att fixa i Alinas nya sovrum.. Alltså herregud det blir SÅ fint! 
Hennes lilla prinsess rum. Här får ni några dåliga bilder..

Ramarna som sitter på väggen sattes upp idag, lilla lampan som är till höger sattes upp idag..

Garderoben lyftes upp idag..
och Väskhängaren borrades upp idag..


Plus att jag har börjat organisera hennes kläder också.. Hon har ju inte få grejer direkt.. :-s
Men denna gång ska det iaf vara ordning och reda på allt! *yeeah right!

Nu är jag sönder i ryggen och slut i knoppen, men jag ska ta min trasiga kropp på en liten joggingrunda nu tänkte jag, för att förhoppningsvis kunna få en godnatts sömn sen!

God natt.

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2011-08-09 21:08:42

åå va duktig du e gumman och det där rummet måste hon va jätte lycklig över lilla skutt<3 ses snart! puss

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-08-10 21:43:55

Varje liten prinsessas dröm verkligen! Jag vågar inte riktigt köra fullt ut med prinsessgrejen i Bellas rum. Vet inte riktigt varför egentligen...



Ja bebisar blir lätt bortskämda när det gäller att bli burna! ;) Hoppas du kan vänja av han snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela