Milki´s!

Grönalund 25/8-11.

Publicerad 2011-08-26 21:50:25 i Allmänt,

Grönalund... denna gången var det bara vi, de förvuxna barnen som åkte.
Så underbart! Jag skulle kunna åka frittfall/Tilt hur många ggr som helst. Kicken man får av den är oslagbar.
En av karusellerna som jag verkligen verkligen avskyr är POP expressen.. och vad gör jag? Jag åker den.. Sandra tvingade oss allihopa att åka Jävla popen wuääh, stackarn fick så mycket skit efter det.. ALLA förutom hon blev illamående efter den. ha ha!



Skönaste bilden! Haha min man är en riktig karla karl. ;-)

POP *^?=%¤#""!expressen! Här var vi lyckligt ovetandes om vad som väntade oss efter åkturen.
Fy fan för den.

Juste Eric Saade var och uppträdde på grönan kunde inte blivit bättre!
Sjukt mycket folk som var där för att se på honom, vilket var perfekt för oss som bara var där för att åka. Kötiderna var nämligen 5 min långa ist för 40 min. :-)
Men jag lyckades iaf ta en bild på Eric.

fin!

Stötte även på min vän.. självaste Herr Aro him self! :-))
Han e så goo..



Tack till miss Toni som fixade Vip banden till oss! Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela