Milki´s!

Jag e så fruktansvärt övertrött men jag ka...

Publicerad 2011-08-06 00:42:39 i Allmänt,

Jag e så fruktansvärt övertrött men jag kan INTE sova!!! Jag vrider och vänder på mig i sängen, jag hör hur alla piper ut små ljud när de sover skönt, Lionel skrattar i sömnen till och från, ena sekunden e jag för varm andra sek e jag för kall, jag hör konstiga ljud från undervåningen, jag börjar bli hungrig, men inte någonstans i min kropp känner jag att jag kommer somna snart... FAN alltså! Jag kommer vara ännu mera slut imorgon alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela