Milki´s!

Mamma Oscar e dum!

Publicerad 2011-08-10 22:03:28 i Allmänt,

-Njaa.. åskan kanske låter lite läskig..

Vilket väder hörrni! Idag var det första gången som jag faktiskt kände mig lite rädd för blixten och åskan.
Jag trodde på riktigt att Blixten skulle slå ner på oss och att vi skulle friteras, så min ångest och tvingade oss att mer eller mindre springa hela vägen hem från dagis.. Tur att sträckan e kort.. Stackars Alle, jag hoppas hon kommer förstå sig på sin stackars mamma någon dag.. ;-)


Annars så saknar jag fortfarande regnkläder, fick använda Pappa Jimmys FAZER jacka och Alles Pippi paraply. Äsch jag bjuder på enbild istället så ni tror på mig. Dock så tycker jag att jag ändålyckades få ihopen ganska ok outfit. ;-)

Jaaa jaaa alltså JAG vet att jag måste införskaffa mig massa såna Gore tex prylar och regnkläder osv osv.. men av någon #konstig# anledningen så lyckas jag glömma det varje gång jag går i butiker.. *hmmm..* Påminn mig gärna.

 Annars så var jag och träffade min egna kaffeböna idag, var så längesen sist och som jag saknat henne!



´
En nysning! Fina va?!

Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen se på ett true blood avsnitt och tacka för idag.


God natt!

Ps. Promenadsugen imorgon bitti.. E Stina också det?

Ps två. Ni måste få se haglet..


De e nu ni ska säga -shiiiiit va mycket!! vaaa sjukt.. i augusti... osv osv...
ok de va de.

Hej.


Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2011-08-11 12:42:36

Men guuuuuud!! Tack för bilden av mig som retarded... inte många som får se den sidan av mig annars ;)



Merci for being you! ;)



Love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela