Milki´s!

Paj& tårta...

Publicerad 2011-08-03 11:23:18 i Allmänt,



Jag tror tyvärr inte för en endaste sekund att ni vill mig väl när ni kommer med era hemskheter hem till mig.
Antoinette (Pajen) & Jessica gbg (tusenblads tårtan)!
Men Jag är väluppfostad och artig därför tackar jag och sedan äter jag upp.




<3

Annars så är det en spännande dag idag för min tjej..
Ricco och Mamacita kommer nämligen om en stund och ska kidnappa henne till något hemligt ställe...en försenad födelsedags present..:-) :-) wiiwawoo nu e jag spänd :-)! 
Men Själv så ska jag upp till Kungsan och hänga en stund ... känns som att jag behöver få lite Pride Spirit igen.. det var alldeles för längesen nu, typ ett år sen och Lionel måste ju presenteras för det roliga i tid känner jag! :-)



Puss o kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela